- KOMUNIKATY, OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Zamówienia publiczne
- Postępowania do 130 tys. zł
Szczecin, dn. 3 lipca 2024 r.
Informacja o wyborze oferty
dotyczy zapytania ofertowego z dnia 18.06.2024 r. na świadczenie usług porządkowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie przy ul. Łaziebnej 6, znak sprawy: ADM.221.18.2024.
Zamawiający informuje, że w odpowiedzi na zapytanie ofertowe na świadczenie usług porządkowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie przy ul. Łaziebnej 6, w wymaganym terminie, który upłynął w dniu 28 czerwca 2024 r., wpłynęły 3 oferty.
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez konsorcjum firm:
Jantar Sp. z o.o. – lider konsorcjum
ul. Zygmunta Augusta 71
76-200 Słupsk
NIP: 8391011755
Członkowie konsorcjum:
Jantar 2 Sp. z o.o.
ul. Zygmunta Augusta 71
76-200 Słupsk
NIP: 8392657011
Sekret Sp. z o.o.
ul. Zygmunta Augusta 71
76-200 Słupsk
NIP:8390007131
Edyta Schoen
Dyrektor Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie
Szczecin, dn. 18 czerwca 2024 r.
Znak sprawy: ADM.221.18.2024
Zapytanie ofertowe
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie zaprasza do złożenia ofert na „Stałe i kompleksowe utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie przy ul. Łaziebnej 6"
Szczegóły w załącznikach poniżej:
00. Zapytanie ofertowe sprzątanie_2025.docx (38,25KB)
00. Zapytanie ofertowe sprzątanie_2025.pdf (204,64KB)
01. Zał. nr 1_OPZ_sprzatanie mycie okien_2025.docx (45,43KB)
01. Zał. nr 1_OPZ_sprzatanie mycie okien_2025.pdf (210,91KB)
02. Zał. nr 2 - Formularz ofertowy_2025.xlsx (14,38KB)
03. Zał. 3 oświadczenie_minim_wynagrodzenie_.docx (20,07KB)
04. Zał. nr 4_NOWE_Oświadczenie_przesłanki wykluczenia_Ukraina.docx (23,22KB)
05. Zał nr 5_wykaz usług_sprzątanie.docx (17,36KB)
06. Zał. nr 6_projekt umowy_sprzątanie 2025.docx (114,81KB)
06. Zał. nr 6_projekt umowy_sprzątanie 2025.pdf (188,10KB)
06.Projekt umowy_Zał. nr 1_sprzątanie zakres czynności.docx (28,39KB)
06.Projekt umowy_Zał. nr 1_sprzątanie zakres czynności.pdf (164,51KB)
06.Projekt umowy_Zał. nr 2_mycie okien_zakres.docx (15,91KB)
06.Projekt umowy_Zał. nr 2_mycie okien_zakres.pdf (95,42KB)
06.Projekt umowy_Zał. nr 3_protokół odbioru.docx (85,16KB)
06.Projekt umowy_Zał. nr 3_protokół odbioru.pdf (100,66KB)
06.Projekt umowy_Zał. nr 5_Oświadczenie o poufności.docx (85,29KB)
06.Projekt umowy_Zał. nr 5_Oświadczenie o poufności.pdf (79,24KB)