Zaproszenie do składania ofert na "Instalację i modernizację monitoringu CCTV IP w siedzibie sądu przy ul. Staromłyńskiej 10 w Szczecinie"
Strona archiwalna
Znak sprawy: ASI-0320-2/19
Szczecin, dnia 11 lipca 2019 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie zaprasza do złożenia ofert na: „Instalację i modernizację monitoringu CCTV IP w siedzibie sądu przy ul. Staromłyńskiej 10 w Szczecinie”.
I. Dane Zamawiającego
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie
ul. Staromłyńska 10
70 – 561 Szczecin
NIP: 851-28-49-470
tel. 914849300, fax 914849272
adres strony internetowej: www.bip.szczecin.wsa.gov.pl
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.
II. Tryb udzielenia ogłoszenia
Przedmiotowe postępowanie jest wyłączone ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu dokonywania w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Szczecinie wydatków o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986).
III. Opis przedmiotu zamówienia i jego zakres
Opis zakresu prac i wykaz ilościowo-materiałowy wymagany przy Instalacji i modernizacji telewizji przemysłowej CCTV IP w siedzibie sądu przy ul. Staromłyńskiej 10 został opisany w następujących załącznikach:
załączniku nr 1 – część opisowa,
załącznik nr 2 – wykaz ilościowo-rzeczowy,
załącznik nr 3 – lokalizacja kamer IP,
załącznik nr 4 – formularz cenowy.
- Przed złożeniem oferty zamawiający zaleca dokonanie oględzin obiektu i wykonania samodzielnych pomiarów.
- W trakcie oględzin wykonawca może zadawać pytania zamawiającemu w celu uszczegółowienia przedmiotu zapytania.
- Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach może zmodyfikować treść zaproszenia do składania ofert przed upływem terminu składania ofert.
- Zmiana treści zaproszenia do składania ofert zostanie niezwłocznie opublikowana na stronie BIP Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie i będzie wiążąca dla wykonawców.
- Nie dopuszcza się złożenia ofert na sprzęt równoważny/zamienny.
IV. Opis kryteriów, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty
- Kryterium oceny oferty będzie cena przedmiotu zamówienia obejmującego wszystkie pozycje zawarte w załączniku nr 2 - wykaz ilościowo-rzeczowy.
- Wykonawca poda cenę przedmiotu zamówienia, wraz z należnym podatkiem VAT (osobno cenę netto i osobno cenę brutto). Stawka podatku VAT powinna być określona zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
- Cena oferty musi być wyrażona liczbowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Podany przez wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wszystkie pozycje zawarte w załączniku nr 2 musi być wyrażony w pełnych miesiącach.
- Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego - 24 miesiące.
- Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich i powinna być wyrażona cyfrowo i słownie.
- Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, niezbędne dla prawidłowego i pełnego jego wykonania (dostawy, montażu, uruchomienia oraz szkolenia z obsługi systemu) oraz uwzględniać wszelkie opłaty, a także podatki wynikające z realizacji zamówienia.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwym oferentem w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty.
- Po wyborze wykonawcy zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków zamówienia.
V. Termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć do dnia 2 sierpnia 2019 roku za pośrednictwem, wg wyboru:
- fax nr 91 4849272;
- poczty elektronicznej jednocześnie na dwa adres: i
; - na adres Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie ul. Staromłyńska 10,70 - 561 Szczecin;
- osobiście w siedzibie zamawiającego w Biurze Podawczym Sądu (parter, pokój nr 7).
2. Oferty niekompletne (nieodpowiadające warunkom postawionym przez zamawiającego w niniejszym Zaproszeniu) oraz złożone po upływie terminu do składania ofert nie będą rozpatrywane.
VI. Termin realizacji zamówienia
- Zamawiający przewiduje realizację montażu instalacji i modernizację systemu CCTV IP od dnia 26 sierpnia 2019 r. z terminem zakończenia prac do dnia 13 września 2019 roku.
- Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy.
- Zakończenie prac musi zostać potwierdzone obustronnie podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym oraz przekazaniem zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej.
VII. Informacje dodatkowe
- Wykonawca nie może powierzyć wykonania prac osobie trzeciej bez zgody zamawiającego.
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
- Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany, w ciągu 3 dni roboczych od terminu zgłoszenia zakończenia prac, protokół odbioru stwierdzający wykonanie przedmiotu umowy w terminie i bez zastrzeżeń.
VIII. Osoba do kontaktu ze strony zamawiającego
- Robert Niezgoda nr tel. 91 48 49 214, e-mail:
- Roman Perliński nr tel. 91 48 49 307, e-mail: