Zaproszenie do składania ofert na dostawę zasilacza awaryjnego UPS marki EATON
Strona archiwalna
Szczecin, dnia 20 maja 2019 r.
Znak sprawy: ASI-4/19
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie informuje o przedłużeniu terminu składania ofert cenowych na zasilacz awaryjny UPS marki EATON do dnia 24 maja 2019 roku.
Szczecin, dnia 13 maja 2019 r.
Znak sprawy: ASI-4/19
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie informuje o zamiarze zakupu zasilacza awaryjnego UPS marki EATON. Zakup poniżej progu 30 tys. EURO.
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie, ul. Staromłyńska 10, 70-561 Szczecin.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zasilacz awaryjny UPS EATON 91PS 15kVA / 15kW z kartą SNMP Network-M2 (kompatybilność z SNMP v1/v3 i IP v4/v6) wraz z usługą dostawy i montażu w miejscu eksploatacji, konfiguracją oraz szkoleniem z obsługi zasilacza. Dodatkowo należy zdemontować obecnie eksploatowany zasilacz awaryjny PowerWare 9105.
Oferowane urządzenie do bezprzerwowego zasilania ma być fabrycznie nowe i ma pochodzić z seryjnej produkcji. Data jego wyprodukowania nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty.
Dostawa obejmować musi również serwisowy układ obejściowy umożliwiający bezprzerwowe odłączenie UPS w czasie rzeczywistym 0 sek.
3. Opis kryteriów, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty:
Cena przedmiotu zamówienia w zakresie i konfiguracji ustalonej w pkt. 2 podana w jednej kwocie netto/brutto PLN. Cena na zasilacz awaryjny powinna uwzględnić wszelkie inne elementy, które mogą pojawić się po stronie Wykonawcy np. koszt ubezpieczenia na czas transportu, etc.
4. Termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 17 maja 2019 roku za pośrednictwem, wg wyboru: fax nr 91 4849272, poczty elektronicznej na adres:
i r.perlinski@szczecin.wsa.qov.pl , na adres Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie ul. Staromłyńska 10 70 - 561 Szczecin albo osobiście w siedzibie zamawiającego w Biurze Podawczym Sądu (parter, pokój nr 7).
5. Termin realizacji zamówienia:
Planowany termin dostawy ww. urządzenia: do 31 maja 2019 r.
Termin płatności: 14 dni od daty doręczenia faktury.
6. Osoba do kontaktu ze strony zamawiającego:
- Robert Niezgoda nr tel. 91 48 49 214, e-mail:
- Roman Perliński nr tel. 91 48 49 307, e-mail: