Zaproszenie do składania ofert na baterię dławikową
Strona archiwalna
Szczecin, dn. 03.08.2018 r.
Adm-2131-13/18
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
dotyczy: zakupu wraz z montażem i uruchomieniem baterii dławikowej kompensacyjnej z obudową na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie nr sprawy Adm-2131-13/18.
Zamawiający informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego za najkorzystniejszą uznano ofertę:
T.K.MANAGEMENT Sp. z o.o.,
ul. Literatów 47/4,
44-113 Gliwice
z ceną ofertową w wysokości: 7.749,00 zł brutto.
Dziękujemy wszystkim zainteresowanym za nadesłanie ofert i udział w ogłoszonym postępowaniu.
Szczecin, dnia 15 czerwca 2018 r.
Adm-2131-13/18
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie informuje o zamiarze zakupu wraz z montażem i uruchomieniem baterii dławikowej kompensacyjnej z obudową, do kompensacji mocy biernej. Celem inwestycji jest obniżenie wielkości mocy biernej pobieranej z sieci do poziomu, przy którym nie będą naliczane opłaty za ponadumowny pobór energii biernej pojemnościowej.
Zakup poniżej progu 30 tys. EURO.
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie, ul. Staromłyńska 10, 70-561 Szczecin.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie przedmiotu zamówienia baterii dławikowej mocy biernej według projektu technicznego pt.: „Kompensacja mocy biernej budynku sądu.” (nazwa pliku „projekt techniczny WSA Sz-n.pdf”).
Zamawiający wymaga przed złożeniem oferty dokonać oględzin obiektu.
Montaż urządzenia w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu w piwnicy budynku.
3. Opis kryteriów, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty:
Cena przedmiotu zamówienia podana w kwocie netto/brutto PLN.
Cena powinna uwzględnić również koszty dostawy, montażu, uruchomienia oraz szkolenia
z obsługi.
Gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - urządzenia: 3 lata.
4. Termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 22 czerwca 2018 roku za pośrednictwem faksu (nr 91 48 49 272) lub poczty elektronicznej na adres: i albo osobiście w siedzibie zamawiającego w Biurze Podawczym Sądu (parter, pokój nr 7) czynny w godz.: 7:30 – 15:00.
5. Termin realizacji zamówienia:
Sąd planuje zlecenie realizacji wykonania przedmiotu zamówienia: czerwiec/lipiec 2018 roku.
Termin wykonania: 15 dni od daty podpisania Umowy.
Termin płatności: 14 dni.
6. Osoba do kontaktu ze strony zamawiającego:
- Robert Niezgoda nr tel. 91 48 49 214, e-mail:
- Roman Perliński nr tel. 91 48 49 307, e-mail: