Strona archiwalna
Informacja o udzieleniu zamówienia ochrona osób i mienia 2017 r..pdf (285,68KB)
Adm-26-5/17
Szczecin, dnia 25 lipca 2017 roku
Wykonawcy
biorący udział w postępowaniu
Dotyczy: Postępowania prowadzonego w trybie art. 138 o ustawy na „Usługę ochrony osób i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego”.
Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania, dotyczące treści Opisu przedmiotu zamówienia .
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), Zamawiający przekazuje Wykonawcom treść pytań wraz z odpowiedziami:
Pytanie 1:
W związku z zapisami rozdziału 11 pkt. 7 ppkt 2 OPZ, proszę o doprecyzowanie z kim pracownik posterunku P2 ma utrzymywać stałą łączność radiową? Czy dopuszczają Państwo tylko łączność drogą telefoniczną?
Odpowiedź:
Pracownik na Posterunku nocnym i świątecznym (P2) musi pozostawać w stałym kontakcie z Centrum Alarmowym wykonawcy, który nadzoruje jego pracę, organizuje i czuwa nad przebiegiem każdej interwencji w przypadku zagrożenia, ataku, itp. Wykonawca musi zapewnić pracownikowi łączność dwojakiego rodzaju - radiową i telefoniczną.
Pytanie 2:
W związku z zapisami rozdziału 11 pkt 7 ppkt 9 OPZ, proszę o doprecyzowanie czy obiekt Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego jest wpisany na listę wojewody i podlega obowiązkowej ochronie?
Odpowiedź:
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie nie podlega obowiązkowej ochronie i nie jest wpisany do prowadzonej przez Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie.
Pytanie 3:
Czy dopuszczają Państwo powoływanie się Wykonawcy na zasoby pomiotu trzeciego celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu?
Odpowiedź:
Zamawiający zastrzegł w załączniku nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu (Instrukcja dla wykonawców) w Rozdziale IV pkt 1 ppkt 3) lit. c), że wykonawca w całości zamówienia nie może posługiwać się podwykonawcami.
Pytanie 4:
W związku z zapisami ogłoszenia o zamówieniu dotyczącymi dysponowania co najmniej 3 grupami interwencyjnymi na lewobrzeżnej części miasta Szczecin proszę o umożliwienie skorzystania z usług podwykonawców w tym zakresie. Swoja prośbę motywujemy faktem iż warunki przedstawione w ogłoszeniu zaburzają zasadę uczciwej konkurencji na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej 3 własnymi załogami patrolowymi i oddał je do dyspozycji zamawiającego w czasie realizacji zamówienia. Wykonawca może wspierać się podwykonawcami w zakresie załóg patrolowych, ale w ramach realizacji niniejszego zamówienia zamawiający wymaga, aby patrole interwencyjne podlegały wyłącznie wykonawcy.
Nr sprawy: Adm-26-5/17
Szczecin, dnia 14 lipca 2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na
Usługę ochrony mienia, budynku i pracowników Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie z siedzibą przy
ul. Staromłyńskiej 10 wraz z terenem przynależnym do nieruchomości
- ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa Zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie
Adres Zamawiającego: ul. Staromłyńska 10
Kod Miejscowość: 70-561 Szczecin
Telefon 91 48 49 250, 316, 300
Faks: 91 48 49 272
Adres strony internetowej: www.bip.szczecin.wsa.gov.pl
Adres poczty elektronicznej:
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP 851-28-49-470
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
- Nazwa zadania:
Usługa ochrony mienia, budynku i pracowników Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
w Szczecinie z siedzibą przy ul. Staromłyńskiej 10 wraz z terenem przynależnym do nieruchomości.
- Rodzaj i tryb udzielania zamówienia:
Usługi społeczne na podstawie art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.).
- Opis przedmiotu zamówienia, zakres i wielkość zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie przy ul. Staromłyńskiej 10.
Kod CPV: 79710000-4 – usługi ochraniarskie.
- Zakres zamówienia obejmuje:
- bezpośrednią ochronę fizyczną budynku, mienia i pracowników Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie, wspomaganą technicznymi środkami zabezpieczenia, wykonywaną w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 15.30 do godz. 7.30, w dni wolne od pracy i święta – całodobowo, świadczoną przez pracowników ochrony, co do których nie ma obowiązku wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2016.1432); monitoring obiektu i jego otoczenia z wykorzystaniem systemu telewizji przemysłowej (CCTV), systemu włamania i napadu (SWiN) i systemu sygnalizacji pożaru;
- obsługa bramkowego wykrywacza metalu (wyposażenie Zamawiającego)
i podręcznego wykrywacza metali (dostarcza Wykonawca) oraz zapewnienie ładu i porządku publicznego, świadczone od godz. 7.30 do godz.15.30 w dni urzędowania Sądu przez pracowników ochrony, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2016.1432).
- Oferta musi obejmować całość zamówienia, zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie wymaga od wykonawcy zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie przez cały okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.).
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Instrukcji dla wykonawców, zwaną dalej Instrukcją, stanowiącą załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu, zwanego dalej Ogłoszeniem.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania zamówienia 12 miesięcy - od dnia 01 września 2017 roku do dnia 31 sierpnia 2018 roku.
- KRYTERIA OCENY OFERT:
- Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryterium: CENA.
- P1 (Posterunek dzienny)
CENA za 1 roboczogodzinę pracownika ochrony – 100% - liczona wg wzoru:
Cena najniższa spośród złożonych ofert
C (cena) = -------------------------------------------------------------- x 100 pkt
Cena oferty ocenianej
- P2 (Posterunek nocny i świąteczny)
CENA za 1 roboczogodzinę pracownika ochrony – 100% - liczona wg wzoru:
Cena najniższa spośród złożonych ofert
C (cena) = -------------------------------------------------------------- x 100 pkt
Cena oferty ocenianej
- Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów wyliczonych jako suma punktów za pozycję P1 i P2. Wszystkie wyniki zostaną przez zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia.
- MIEJSCE I TERMIN SKAŁDANIA OFERT:
- Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, w Biurze Podawczym, pok. nr 07 (parter) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 lipca 2017 r., do godz. 12:00.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w Ogłoszeniu oraz w Instrukcji.
- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego samego wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje jej odrzucenie.
- Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa.
Załączniki:
Przetarg ochrona 2017 IX - Ogłoszenie o zamówieniu.pdf (1,03MB)
Załącznik nr 1 do Ogłoszenia - Instrukcja dla wykonawców.pdf (7,25MB)
Załącznik nr 1 do Instrukcji dla wykonawców - FORMULARZ OFERTY.pdf (692,02KB)
Załącznik nr 3 do Instrukcji dla wykonawcy - WYKAZ USŁUG.pdf (282,55KB)
Załącznik nr 4 do Instrukcji dla wykonawców - UMOWA.pdf (4,94MB)
Załącznik nr 1 do Instrukcji dla wykonawców - FORMULARZ OFERTY.doc (47,00KB)
Załącznik nr 3 do Instrukcji dla wykonawcy - WYKAZ USŁUG.docx (13,96KB)